Креативна
освіта відповідає такій організації навчання, виховання і розвитку інноваційної активності, у якій як
педагог, так і учень має сприятливі умови для самореалізації, прагне до
отримання творчого продукту інтелектуальної діяльності і самостійного створення
нового.
Креативна освіта визначається як:
· освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного
процесу;
· освіта з гнучкою системою форми організації навчально-виховного процесу
відповідно до нахилів та потреб учнів;
· освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що
забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів.
Ураховуючи та розвиваючи креативну особистість, педагог
повинен володіти такими рисами
педагогічної креативності:
·
пошуко-перетворювальний
стиль мислення;
·
розвинені
інтелектуально-логічні здібності;
·
проблемне
бачення;
·
творча
організація, розвинене уявлення;
·
здатність
до самоуправління;
·
специфічні
мотиви: необхідність реалізовувати своє «я», бажання бути визнаним,
захопленість творчим процесом, прагнення
досягти найбільшої результативності і конкретних умовах своєї праці.
Результативність у вирішенні проблеми
Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
П. Сингаївський
Висока результативність досвіду проявляється у розвитку
мислення учнів, активізації відповідальності за власне навчання, стабільності
показників якості знань учнів, досягненнях обдарованих дітей, створення
атмосфери зацікавленості та співробітництва.
Кожного року з предметів природничого циклу учні школи є
переможцями районних та обласних олімпіад, МАН, Всеукраїнських конкурсів та акцій.
За інноваційним
потенціалом досвід є
комбінаторним, що передбачає поєднання відомих педагогічних ідей, технологій та
методів
Технологія педагогічного досвіду
Немає коментарів:
Дописати коментар